VejledningerVælg et emneMail og kalender Fælles postkasserOpret et autosvar på fælles postkasse via Office365 (webmail)

Opret et autosvar på fælles postkasse via Office365 (webmail)

Log på din Office 365 (webmail) med dit KP brugernavn og følg denne simple vejledning til at sætte autosvar på postkasser, som ikke er din medarbejderpostkasse.

1. Åbn din webmail med dit KP brugernavnog gå til Outlook

Hvis du har problemer med at logge på med dit kp.dk brugernavn

Du kan se her hvordan du logger på office.com med et andet brugernavn: Log på Office 365 med et andet brugernavn

2. Tryk på dit navn i øverste højre hjørne og vælg: "Åbn en anden postkasse"
Tryk på dit navn i øverste højre hjørne
  1. Klik på dit navn
  2. Klik herefter på: "åbn en anden postkasse"
3. Tast postkassens navn i det felt der dukker op. Klik på postkassens navn og vælg "Åbn"
Tast postkassens navn i dette felt
  1. Skriv navnet på postkassen her og klik på navnet når det rigtige navn fremkommer
  2. Klik herefter på: "Åbn"
5. Når postkassen er åbnet gå til autosvar
Vælg "Angiv automatiske svar"
  1. Klik på tandhjulet
  2. Klik nu på: "Autosvar"
6. Du kan nu opsætte et autosvar
Du kan nu opsætte et autosvar
  1. Vælg "Send autosvar"
  2. Vælg et startstidspunkt
  3. Vælg et sluttidspunkt
  4. Indsæt en tekst
  5. Slut med at trykke på "OK"

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret