Opret en mailsignatur

I forbindelse med fusionen i 2018 skal vi alle have nye emailsignaturer.

For at få den nye signatur skal du lige nu indsætte signaturen manuelt i Outlook.

Klik på hvert af de underliggende punkter for at se en detaljeret beskrivelse.

1. Find skabelonen til mailsignaturen

Klik på linket her for at finde skabelonen til mailsignaturen på dansk og engelsk.

2. Kopier skabelonen til mailsignaturen

Klik i feltet med den relevante version af mailsignaturen, så logo og tekst bliver markeret (se billedet nedenfor). Kopiér det markerede ved at højreklikke og vælge kopier, eller trykke CTRL+C (PC) eller CMD+C (Mac).

6. Vælg den signatur, du vil ændre (1), eller opret en helt ny signatur (2)

Hvis du vælger at ændre en eksisterende, skal du slette alt indholdet i den ved at markere indholdet i redigeringsruden (1). Hvis du opretter en ny (2), skal du bare give den nye et passende navn.

7. Indsæt den nye signatur og udfyld med dine egne informationer.

Indsæt den kopierede signatur ved at højreklikke og vælge "Sæt ind", eller ved at trykke CTRL+V (PC) eller CMD+V (Mac).

Husk at tilpasse med dine personlige oplysninger: Navn, titel, afdeling, telefonnummer, mailadresse og fysiske placering.

Når du har redigeret din signaturfærdig skal du klikke på "Gem".

Svarsignaturen er den samme som ved nye meddelelser.

Eksempel på mailsignatur:

Herunder ses et eksempel på en korrekt opsat mailsignatur.

8. Indstil din nye signatur som standarts signaturen ved nye meddelelser og ved svar og videresendelser

Ud for feltet "Nye meddelelser" vælger du fra rullemenuen den signatur du lige har oprettet.

Det samme gør du ud for feltet "Svar/videresendelser"

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret