Opret regler på en fælles postkasse

Der kan oprettes regler for en fælles postkasse men det kan kun gøres fra Office365 (webmail)

1. Åbn din webmail med dit KP brugernavnog gå til Outlook

Hvis du har problemer med at logge på med dit kp.dk brugernavn

Du kan se her hvordan du logger på office.com med et andet brugernavn: Log på Office 365 med et andet brugernavn

2. Tryk på dit navn i øverste højre hjørne og vælg: "Åbn en anden postkasse"
  1. Klik på dit navn
  2. Klik herefter på: "åbn en anden postkasse"
3. Tast postkassens navn i det felt der dukker op. Klik på postkassens navn og vælg "Åbn"
  1. Skriv navnet på postkassen her og klik på navnet når det rigtige navn fremkommer
  2. Klik herefter på: "Åbn"
5. Klik på tandhjulet og skriv "Regler" i søgefeltet og klik på: "Regler for indbakke"
  1. Klik på tandhjulet
  2. Skriv: "Regler" i søgefeltet
  3. Klik på: "Regler for indbakke"
7. Opret nu reglen og klik på "OK"
  1. Giv reglen et navn
  2. Vælg fra rullepanelet hvilke betingelser der skal være til stede for at reglen træder i kraft
  3. Vælg fra rullepanelet hvilken handling der skal udføres
  4. Hvis der er oprettet en regel tidligere skal fluebenet her fjernes, ellers vil handlingen ikke blive udført
  5. Afslut for et gemme og eksekvere reglen

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret