VejledningerVælg et emneMail og kalender Mail (Outlook)Opsætning af stedfortræder adgang på en postkasse

Opsætning af stedfortræder adgang på en postkasse

Opsætning af stedfortræder adgang er en af de ting der ikke overføres ved overgangen til KP mail.

Her kan du se hvordan du giver adgang til din mail og kalender.

2. Klik nu på: "Kontoindstillinger" og vælg undermenuen: "Stedfortræderadgang"
  1. Klik på: "Kontoindstillinger"
  2. Vælg undermenuen: "Stedfortræderadgang"
4. Fremsøg den der skal have stedfortræderadgang og klik på: "Tilføj"
  1. Søg medarbejderen frem her
  2. Klik nu på den medarbejder der skal have stedfortræderadgang
  3. Klik på: "Tilføj"
  4. Klik nu: "OK"
5. Vælg nu hvilke rettigheder stedfortræderen skal have og afslut med "OK"

1.     Vælg nu fra rullepanelerne hvilke rettigheder stedfortræderen skal have for:
       Kalender
       Opgaver
       Indbakke
       Kontakter
       Noter
2.     Vælg nu om stedfortræderen skal have en meddelelse og hvad tilladelserne betyder
3.     Vælg om stedfortræderen kan se mine private elementer
4     Afslut ved at klikke på: "OK"

6. Vælg nu hvad der skal ske med indkommende mødemeddelelser og svar og klik på: "OK"
  1. Det anbefales at vælge at markere her
  2. Klik nu: "OK" for at afslutte

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret