VejledningerVælg et emneMail og kalender Ny KP mail og kalender (medarbejdere)Skift Outlook over på din nye mail, hvis DeploymentPro ikke er dukket op (medarbejdere)

Skift Outlook over på din nye mail, hvis DeploymentPro ikke er dukket op (medarbejdere)

Hvis det lille program, DeploymentPro, ikke er dukket op på din computer, efter at din computer har kørt i  2-4 timer mens den var tilsluttet et af KP's netværk for medarbejdere, kan du forsøge at installere det selv, ved at følge denne vejledning. Vi kan ikke garantere at det fungerer, men det kan potentielt spare noget tid, hvis det gør.

Når du har kørt vejledningen igennem, kan der gå op til 90 minutter før DeploymentPro dukker op.

1. Hent og installér programmet der skal hjælpe med at skifte din Outlook over på ny mail

VIGTIGT! Klik på RIGTIGE link for dig nedenfor! Ellers vil skiftet ikke fungere.

Metropol medarbejdere (tidl)    http://bit.ly/dpro-phm-ny

UCC medarbejdere (tidl) :     http://bit.ly/dpro-ucc-ny

  1. Sæt flueben ud for filen her
  2. Klik nu på download

Filen downloades nu til din PC

3. Når filen er downloaded, dobbeltklik på filen

3.1. Browseren gemmer filen i mappen "Overførsler"

  1. Åbn Stifinder og find mappen "Overførsler"
  2. Dobbeltklik nu på filen, som du lige har downloadet (Den hedder noget med BitTitanDMAsetup......)

3.1.1. I Chrome ser det således ud

Hvis du bruger Chrome vil du nedersti browservinduet kunne se filen og du kan dobbeltklikke på den

4. Der dukker nu en advarsel op på skærmen. Klik på: "Ja"

5. Nederst til højre på din skærm dukker der kortvarigt et billede op som fortæller at den installerer

6. Dernæst et billede som siger at installationen er succesfuld

7. Nu er du klar til at Deploymentpro dukker op på din skærm

Når "BitTitan Device Management Agent" er installeret på din maskine, kan der gå op til 90 minutter, før DeploymentPro dukker op.

8. Når dette dukker op på din skærm, skal du følge denne vejledning:

DeploymentPro vil IKKE dukke op med det samme. Der kan gå op til 90 minutter før det sker, men hvis det gør, skal du følge denne vejledning:

Skift Outlook på din PC over på din nye mail vha. DeploymentPro (medarbejdere)

9. Hvis den melder fejl under installationen

Hvis der opstår en fejl under installationen, bedes du oprette en sag i ServicePortalen eller kontakte Basen.

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret