Vejledninger

Scan og send det indscannede til USB

Opdateret Jun 15, 2021

Sådan bruger du printerne til at scanne og sende materialet til en USB.

1. Log på printeren og indsæt dit USB-stick i printeren

Billede - Google Fotos – Google Chrome

2. Læg dokumentet på glaspladen og luk låget eller placer dokumentet i kassetten ovenpå printeren

Billede - Google Fotos – Google Chrome

3. Vælg: : "Scan til ekstern hukommelsesenhed"

Billede - Google Fotos – Google Chrome

4. Tryk på: "Scan til HDD/USB"

Billede - Google Fotos – Google Chrome

5. Tryk på: "Scan til ekst. hukom.. enhed"

Billede - Google Fotos – Google Chrome

6. Det er muligt at vælge forskellige indstillinger men det kan anbefales at vælge: "Auto" (1) og herefter på enten S/H Start (2) eller Farve Start (3) for at starte scanningen

Billede - Google Fotos – Google Chrome

Hvis du trykker på: "Detaljer" kan du vælge flere indstillinger så som billed retning, dupleks indstillinger m.m.

7. Hvis der er flere sider der skal scannes til samme dokument, skal du lægget en ny side på glaspladen og trykke på: "Start":

Billede - Google Fotos – Google Chrome

8. Hvis du ikke har flere sider der skal scannes skal du trykke på: "Read-end" og du er færdig med dokumentet

Billede - Google Fotos – Google Chrome

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

Send mig en email når nogen besvarer denne kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Scan et dokument og send det indscannede som en e-mail eller til dit OneDrive
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os