Vejledninger

Hvis du ikke kan tilføje et Zoom møde i Webmail

Senest opdateret

Hvis du ikke har knappen i Outlook kalenderen i din webmail, så du kan indkalde til Zoom møder, kan du følge denne vejledning, så dukker knappen op.

Desktop

1. Åbn en aftale i kalenderen og tryk på: "Flere indstillinger" (1) og herefter de 3 vandrette prikker (2) og tryk på: "Hent tilføjelsesprogrammer" (3)

Kalender – Henrik Abildgaard – Outlook – Google Chrome
Kalender – Henrik Abildgaard – Outlook - Mozilla Firefox

2. Tryk på: "Administreret af administrator" (1) og tryk på: "Tilføj" (2)

Kalender – Henrik Abildgaard – Outlook - Mozilla Firefox

3. Du kan nu tilføje et Zoom møde direkte i din Outlook i webmailen ved at åbne en aftale og trykker på de tre lodrette prikker (1) og vælger: "Zoom" (2)

Kalender – Henrik Abildgaard – Outlook – Google Chrome

4. Hvis det ikke ligger under"Administreret af administrator" skal du trykke på: "Mine tilføjelsesprogrammer"(1), søge efter: "Zoom" (2) og trykke på: "Zoom" (3)

Kalender – Henrik Abildgaard – Outlook - Mozilla Firefox

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Fastgør din toolbar/bjælken i Zoom møder (Videovejledning)
Næste Vejledning Giv eksterne brugere mulighed for at afholde undervisning i Zoom
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os