Vejledninger

Hvis du ikke kan tilføje et Zoom møde i Webmail

Opdateret

Hvis du ikke har knappen i Outlook kalenderen i din webmail, så du kan indkalde til Zoom møder, kan du følge denne vejledning, så dukker knappen op.

Desktop

1. Åbn en aftale i kalenderen og tryk på: "Flere indstillinger" (1) og herefter de 3 vandrette prikker (2) og tryk på: "Hent tilføjelsesprogrammer" (3)

Kalender – Henrik Abildgaard – Outlook – Google Chrome
Kalender – Henrik Abildgaard – Outlook - Mozilla Firefox

2. Tryk på: "Administreret af administrator" (1) og tryk på: "Tilføj" (2)

Kalender – Henrik Abildgaard – Outlook - Mozilla Firefox

3. Du kan nu tilføje et Zoom møde direkte i din Outlook i webmailen ved at åbne en aftale og trykker på de tre lodrette prikker (1) og vælger: "Zoom" (2)

Kalender – Henrik Abildgaard – Outlook – Google Chrome

4. Hvis det ikke ligger under"Administreret af administrator" skal du trykke på: "Mine tilføjelsesprogrammer"(1), søge efter: "Zoom" (2) og trykke på: "Zoom" (3)

Kalender – Henrik Abildgaard – Outlook - Mozilla Firefox

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

Send mig en email når nogen besvarer denne kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Fastgør din toolbar/bjælken i Zoom møder (Videovejledning)
Næste Vejledning Giv eksterne brugere mulighed for at afholde undervisning i Zoom
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os