Vejledninger

Hvordan opretter jeg et honorar som sekretær?

Opdateret Feb 27, 2020

1. Log på Medarbejdersiden og arbejd som sekretær

Klik på arbejd som og vælg den sekretær du skal bruge

2. Opret ny indberetning

1. Klik på fanen timeløn
2. Vælg "Opret ny indberetning"

3. Hent nu honorarblanketten

1. Som udgangspunkt er honorarlønnede nogen der ikke har været her før, derfor sættes der fluben i ukendt medarbejder.

2. Udfyld den honorarlønnedes emailadresse

3. Vælg timesedlen "Honorar - enkeltstående udbetaling"

4. Vælg afdeling

5. Klik på "Hent timeseddel"


Efter du har klikket på "Hent timeseddel" bliver du bedt om at udfylde fornavn og efternavn på den honorarlønnede.


Klik herefter på "Tilføj timer"

4. Tilføj beløb

1. Udfyld aliasnummer

2. Udfyld dato

3. Skriv hvilket arrangement der har været tale om

4. Udfyld beløb i aftalt honorar.

5. Klik på "Gem timer"


Tryk herefter på "Opret timeseddel og send til timelønnede" og nu skal honoraret godkendes af honorarmodtageren

Vejledningen er udarbejdet af Linette Fyrstenborg Knudsen 28. februar 2020

0 Kommentar

Tilføj kommentar

Send mig en email når nogen besvarer denne kommentar
Forrige Vejledning Hvordan logger jeg ind for første gang på Medarbejdersiden?
Næste Vejledning Hvordan opretter jeg en timeseddel som sekretær?
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os