Genåben medarbejderens månedsopgørelse

Er en måned godkendt af medarbejderen, men ikke af personalelederen, kan du som personaleleder genåbne måneden.

Er måneden godkendt af både medarbejder og personaleleder, skal du oprette en sag via servicedesk for at få den genåbnet.

Sådan genåbner du måneden

1. Er du ikke allerede i billedet Opgørelse/Oversigt, vælg da ”Oversigt” i menuen til venstre

2. Klik i Pleder og sikre dig, at du er i den rigtige måned. Hvis du retter måneden, så husk at klik på ”Opdater” bagefter. Find den medarbejder du vil genåbne, marker linjen og tryk ”Genåben”

3. Herefter får du mulighed for at skrive en begrundelse for genåbning til medarbejderen. Vær opmærksom på, at der ikke sendes en mail til medarbejderen, når du genåbner. Det skal du selv orientere medarbejderen om

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret