Opret en sag i en sagsmappe

Du kan oprette sager i de sagsmapper som hører til i de arbejdsområder, som du har adgang til. Alle medarbejdere har adgang til arbejdsområdet Fælles, hvorfor denne vejlening tager udgangspunkt heri. Princippet for oprettelse af sager er ret ens fordelt på arbejdsområderne, men billederne kan variere.

1. Tryk på handlinger

  1. Tryk på handlinger
  2. Tryk på Opret Sag
  3. Her kan du redigere en sag
  4. Her kan du oprette en reference til en anden sag
  5. Her kan du tilføje nye dokumenter til en sag baseret på en skabelon
  6. Her kan du uploade dokumenter fra fx drev

2. Udfyld information om sagen

  1. Angiv en titel på sagen som følger anvisningerne i din afdelings sagsguide. Du kan fremsøge sagsguides i Sag og Dokument.
  2. Angiv et relevant emneord fra listen, som følger anvisningerne i din afdelings sagsguide. Brug de små pile markeret med rødt til at folde emneordene ud.
  3. Angiv en anden sagsbehandler end dig selv, hvis du ønsker det. Du fremsøger ved at skrive vedkommende navn i feltet.
  4. Angiv om sagsmappen er aktiv eller ikke aktiv.
  5. Naviger frem til den rette afdeling ved at trykke på de små pile markeret med rødt.

3. Tryk på "Opret"

- markeret med rødt på billedet

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret