Rediger eller afslut en sag

Når du skal redigere en sag, skal du starte med at fremsøge sagen. Se evt. vejledning til fremsøgning af sagsmappe, sag og dokument.

Du har mulighed for at redigere titel, emne, sagsbehandler, status og afdeling.

1. Rediger sag

For at redigere en sag, skal du stå inde på sagen og klikke på "rediger" i menuen under "handlinger". Herefter åbnes en pop-up boks med de felter, som kan ændres i sagen.

Når du har foretaget dine ændringer, klikker du på "Gem".

2. Afslut sag

For at afslutte en sag skal status sættes til "afsluttet". For at gøre dette, kan du klikke på "tags" ud for feltet "status" og vælge "afsluttet"

Det er også i dette felt, at man kan ændre status på sagen til "afventer", "aktiv" eller "haster".

Klik herefter på "Gem".

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret