Du kan benytte Zoom til at afholde udervisning eller online møder. Alle ansatte, eksterne og studerende har adgang til Zoom, og kan i kraft heraf oprette og afholde møder i Zoom.
Denne vejledning viser hvordan du kan oprette undervisningen / mødet direkte i Outlook.
Hvis du ikke har knappen Zoom i din Outlook kalender kan du se her hvordan du får den frem: Hvis du ikke har Zoom knappen i Outlook eller hvis du bruger webmail: Hvis du ikke kan tilføje et Zoom møde i Webmail
1. Åbn kalenderen i Outlook
2. Marker tidspunkt for undervisningen/mødet (1) og vælg: "Ny aftale eller Nyt møde" (2)
3. Tryk nu på: "Ad a Zoom Meeting"
3.1. Hvis du ikke er logget på på Zoom klienten kan du blive bedt om at logge på
3.2. Tryk nu på: "Sign In with SSO"
3.3. Under "Sign in with SSO" skriver du: "kpdk" i dette felt (1) og trykker pår: "Continue" (2)
3.4. Skriv dit KP brugernavn (1), adgangskode (2) og tryk: "Log på" (3)
4. Du kan nu rette dit møde til med titel, deltagere m.m.
Se her hvilke indstillinger du kan bruge: Afhold undervisning/møder med Zoom
0 Kommentarer
Tilføj kommentar