Vejledninger

Rediger et projekt

Senest opdateret

Du skal have tildelt særlige brugerrettigheder for at kunne oprette og redigere projekter i Grant Manager.

Hvis du ikke mener, du har de rette brugerrettigheder, skal du kontakte din lokale Grant Manager superbruger. Se her, hvem  din nærmeste superbruger er: Find din lokale superbruger.

Du kan få brug for at gå tilbage og redigere i et projekt af flere forskellige grunde, som eksempelvis:

  • Du vil rette en fejl
  • Projektet er nu gået videre til næste fase, og du skal ændre projektets status til fx. aktiv, afsluttet eller droppet.
  • Du har brug for at opdatere økonomitallene i felterne med hovedbudget, anden medfinansiering eller egenfinansiering .
  • Mv.

Sådan opdaterer du projektets status:

Sådan opdaterer du projektets øvrige oplysninger:

  1. Åbn projektets detaljeside i Grant Manager
  2. Tryg på "Rediger" nederst til højre
  1. Herefter åbner sig et nyt vindue med oprettelsesformularen, hvor du kan rette/opdatere de felter du har brug for.
  2. Tryk "Gem".

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Opret et nyt projekt
Næste Vejledning Upload filer til et projekt
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os