Vejledninger

Rediger en ansøgning

Senest opdateret

OBS! Du skal have tildelt særlige brugerrettigheder for at kunne oprette og redigere ansøgninger i Grant Manager.

Hvis du ikke mener, du har de rette brugerrettigheder, skal du kontakte din lokale Grant Manager superbruger: Find din lokale superbruger.

Sådan ændrer du status på en ansøgning

En ansøgning bevæger sig gennem forskellige stadier fra kladde, til indsendelse af ansøgning til modtagelse af afslag/bevilling.

I Grant Manager kan en ansøgning have følgende status:


Ansøgningens status:
Kladde: Ansøgningen er under udarbejdelse og er ikke indsendt endnu.
Afsendt: Ansøgningen er indsendt til en bevillingsgiver og afventer svar.
Bevilget: Ansøgningen har modtaget bevilling.
Afslået: Ansøgningen har modtaget afslag.

For at ændre status på en ansøgningen skal du gå ind på ansøgningens detaljeside og klikke på knappen "Redigér status":

Under "nuværende status" kan du i rullemenuen vælge den passende status: kladde/afsendt/bevilget/afslået.

Hvis statusen ændres til "bevilget", vil der åbne sig et vindue, hvor du bliver bedt om at opdatere ansøgningens grundoplysninger. Se herunder hvad de forskellige felter står for:

Bevilget beløb (i alt):

Her skal du indtaste følgende beløb, afhængigt af om KP er LEAD (hovedansæger) eller ej.

Hvis KP er LEAD (hovedansøger):

Her angives det samlet beløb, der er bevilget til projektet (både KP's andel og partnernes andel).

Hvis KP er PROJEKTDELTAGER (ikke hovedansøger):

Her angives andelen af det bevilgede beløb, som tilgår KP (det er samme beløb, som angives i feltet "bevilget beløb (vores andel)".

Bevilget beløb (vores andel):

Her angives andelen af det bevilgede beløb, som tilgår KP.

Rentabilitet:

Her angives projektets dækningsbidrag jf. KP's budgetmodel. 

Periodisering af budgettet

Her skal du opdatere periodiseringen af budgettet ud fra vores andel af det bevilgede beløb (i forbindelse med oprettelse af ansøgningen, tog periodisering udgangspunkt i vores andel af det ansøgte beløb).

Ændringer i projektøkonomien?

Her giver Grant Manager muligheden for at opdatere hovedbudget, anden medfinansiering og egenfinansiering direkte i projektmodulet, i tilfælde af at modtagelse af bevillingen giver anledning til ændringer i det oprindelige budget, som blev indtastet ved oprettelse af projektet.

Sådan redigerer du i ansøgningens grundoplysninger:

Hvis du har brug for at redigere og opdatere ansøgningens grundoplysninger, skal du gøre følgende:

  1. Tilgå ansøgningens detaljeside
  2. Tryk på knappen "Redigér"
  3. Der åbner sig et vindue, hvor du kan redigere i felterne med ansøgningens grundoplysninger
  4. Tryk "Gem".

Sådan uploader du filer til ansøgningen:

Når en ansøgning bliver sendt til en fond og når en ansøgningen modtager svar far en fond, er der mulighed for at uploade de endelige ansøgningsdokumenter, bevillingsbrev mv.

Det kan du gøre ved at gå ind i ansøgningens detaljeside:

  1. Gå ind i ansøgningens detaljeside
  2. Scroll ned på siden til "uploadede filer"
  3. Tryk på den blå knap "+" til højre
  4. Der åbnes sig et lille vindue, hvor du i rullemuen kan vælge hvilke type dokument det drejer sig om (fx. projektbeskrivelse, budget, interessetilkendegivelse, bevillingsbrev, afslagsbrev, følgebrev, støttebreve mv.)
  5. Vælg fil fra din pc
  6. Tryk "Gem"

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Opret en ny ansøgning
Næste Vejledning Introduktion
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os