Vejledninger

Topdesk brugerhåndbog

Senest opdateret

Introduktion til basisfunktioner i servicedesk og oprettelse af sag på Basen Online

Se en trin for trin vejledning HER

Expand or collapse content 1. Adgang og overblik
Expand or collapse content 1.1. Sådan opretter du en sag på Basen Online (Basen.kp.dk)
Expand or collapse content 1.2. Sådan logger du ind og ud af servicedesk
Expand or collapse content 1.3. Sådan navigerer du på forsiden
Expand or collapse content 1.4. Sådan navigerer du i sagsoversigten
Expand or collapse content 1.5. Sådan navigerer du i en sag
Expand or collapse content 2. Sagshåndtering
Expand or collapse content 2.1. Sådan skifter du status på en sag
Expand or collapse content 2.2. Sådan aktiverer du en 'løst' sag
Expand or collapse content 2.3. Sådan skifter du rekvirent på en sag
Expand or collapse content 2.4. Sådan lægger du en sag til en anden ansvarliggruppe
Expand or collapse content 2.5. Sådan sætter du en person Cc: på en sag
Expand or collapse content 2.6. Sådan bruger du automatsvar
Expand or collapse content 2.7. Sådan virker Sag og Dokument i ServiceDesk
Expand or collapse content 2.8. Sådan sender du en mail til en bruger uden for KP
Expand or collapse content 2.9. Sådan arbejder du med vedhæftninger på en sag
Expand or collapse content 3. Vidensdeling
Expand or collapse content 3.1. Sådan opretter du en videnspost fra en aktuel sag
Expand or collapse content 3.2. Sådan besvarer du en sag med en videnspost
Expand or collapse content 3.3. Sådan opretter du en videnspost uden en sag
Expand or collapse content 3.4. Sådan fremsøger og redigerer du en videnspost uden en sag

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Standardløsninger i servicedesk?
Næste Vejledning Introduktion til Servicedesk som ansvarlig - Studieservice
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os