Vejledninger

Tilføj/fjern Agent (medarbejder)

Senest opdateret

Vejledningen tager udgangspunkt i, at du befinder dig i Supervisor-vinduet.

Hvis medarbejderen er registreret i Emply, eller i KP Ekstern med kryds i 'Skal tilføjes Miralix, importeres automatisk hver nat, og kan fremsøges den efterfølgende dag.


Tilføj eller fjern medarbejder som agent

  1. Vælg menupunktet "Agent"
  2. Vælg "Tilføj/fjern agent"

I det nye vindue, gøres følgende:

 

  1. Søg efter navn eller initialer på den medarbejder, du vil tilføje i venstre kolonne, eller den medarbejder du vil fjerne i højre kolonne
  2. Klik på knappen "Tilføj" hhv. "Fjern"
  3. Klik på knappen "Gem"

Tilføj medarbejderen til relevante køer

  1. Find medarbejder i listen over agenter
  2. Vælg fanen "Agent roller"

 

 

Rollen "Normal" er statisk og kan ikke fjernes eller omdøbes, og man bliver automatisk logget ind i rollen, så snart man logger på DeskTop

  1. Klik på plustegnet for at tilføje køer til denne rolle
OfficeTeam Supervisor
  1. Vælg kø fra dropdown liste og klik "Tilføj"
IT-Service-chatten | Microsoft Teams
  1. Køer fjernes ved at klikke på skraldespand ud for kø-navn (fremkommer når man holder musen henover)
  2. Hvis der ligger køer i denne rolle, vil man automatisk blive koblet på disse køer som aktiv agent, når man logger ind, med mindre der er krydset af i "Tilskuer"
    Er der krydset af i "Tilskuer"  vil man kunne se info om køen når man logger ind, bl.a. antal agenter, optagede agenter, antal opkald, antal opkald i kø, antal missede opkald m.m.
  3. Du kan også selv oprette og navngive roller ved at skrive et navn i rubrikken og klikke "Tilføj"
    Køer tilføjes og fjernes på samme måde som beskrevet ved rollen "Normal"

Du kan vælge "Skill" til alle køer, og opkald vil først blive tilbudt til de agenter der har det højeste skill og vil derefter blive videredistribueret ned i kæden.

IT-Service-chatten | Microsoft Teams
  1. Hvis du har oprettet roller, skal disse aktivt vælges af agenten, når der logges ind i DeskTop, før de er aktive.
Miralix Desktop

Alternativt kan du vælge menupunktet "Kø", vælg den relevante kø og tilføj medarbejderen under fanen "Skills og agenter". (Se vejledning: Kø)

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Næste Vejledning Hvordan ændrer jeg åbningstid?
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os