Vejledninger

Rediger eller afslut en sag

Senest opdateret

Når du skal redigere en sag, skal du begynde med at fremsøge sagen. Se evt. vejledning: Hvordan søger jeg efter en sag, sagsmappe eller dokument?. Alternativt har du sagen som favorit.

Du har mulighed for at redigere titel, emne, sagsbehandler, status og afdeling.

1. Rediger sag

For at redigere en sag, skal du stå inde i sagen og klikke på ”Rediger sag”. Herefter åbnes en pop-up boks med de felter, som kan ændres i sagen. Se vejledning: Opret en sag i en sagsmappe pkt. 3 til brug for redigering af de fem pinde.

Når du har foretaget dine ændringer, klikker du på ”Gem".

Rediger eller afslut en sag (Vejledning) - Word

2. Afslut sag

For at afslutte en sag skal status sættes til ”Afsluttet”. For at gøre dette, kan du klikke på manila ikonet ud for feltet ”Status” og vælge ”Afsluttet”.

Klik herefter på ”Gem”.

Rediger eller afslut en sag (Vejledning) - Word

Det er også i dette felt, at man kan ændre status på sagen til ”Afventer”, ”Aktiv” eller ”Haster”

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Tilføj en sagsmappe eller sag til favoritter
Næste Vejledning Opret en note på en sagsmappe
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os