Vejledninger

Opret Zoom-undervisning/-møde direkte fra Outlook

Senest opdateret

Du kan benytte Zoom til at afholde udervisning eller online møder. Alle ansatte, eksterne og studerende har adgang til Zoom, og kan i kraft heraf oprette og afholde møder i Zoom.

Denne vejledning viser hvordan du kan oprette undervisningen / mødet direkte i Outlook.

Hvis du ikke har knappen Zoom i din Outlook kalender kan du se her hvordan du får den frem: Hvis du ikke har Zoom knappen i Outlook eller hvis du bruger webmail: Hvis du ikke kan tilføje et Zoom møde i Webmail

1. Åbn kalenderen i Outlook

2. Marker tidspunkt for undervisningen/mødet (1) og vælg: "Ny aftale eller Nyt møde" (2)

Kalender - HEAB@kp.dk - Outlook

3. Tryk nu på: "Ad a Zoom Meeting"

Ikke-navngivet - Møde

3.1. Hvis du ikke er logget på på Zoom klienten kan du blive bedt om at logge på

Indbakke - HEAB@kp.dk - Outlook

3.2. Tryk nu på: "Sign In with SSO"

Indbakke - HEAB@kp.dk - Outlook

3.3. Under "Sign in with SSO" skriver du: "kpdk" i dette felt (1) og trykker pår: "Continue" (2)

ScreenSteps – Google Chrome

3.4. Skriv dit KP brugernavn (1), adgangskode (2) og tryk: "Log på" (3)

4. Du kan nu rette dit møde til med titel, deltagere m.m.

Ikke-navngivet - Møde

Se her hvilke indstillinger du kan bruge: Afhold undervisning/møder med Zoom

5. Du kan kopiere linket og del det med andre deltagere, f.eks. de studerende, i Itslearning eller IntraPol (1), eller tryk: "Send" for at sende invitationen (2)

Henrik Abildgaard's Zoom Meeting - Møde

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Afhold undervisning/møder med Zoom
Næste Vejledning Zoom Webinar - oprette og opstart
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os