Vejledninger

Opret Zoom undervisning/møde direkte fra Outlook

Opdateret

Du kan benytte Zoom til at afholde udervisning eller online møder. Alle ansatte, eksterne og studerende har adgang til Zoom, og kan i kraft heraf oprette og afholde møder i Zoom.

Denne vejledning viser hvordan du kan oprette undervisningen / mødet direkte i Outlook.

Hvis du ikke har knappen Zoom i din Outlook kalender kan du se her hvordan du får den frem: Hvis du ikke har Zoom knappen i Outlook eller hvis du bruger webmail: Hvis du ikke kan tilføje et Zoom møde i Webmail

1. Åbn kalenderen i Outlook

2. Marker tidspunkt for undervisningen/mødet (1) og vælg: "Ny aftale eller Nyt møde" (2)

Kalender - HEAB@kp.dk - Outlook

3. Tryk nu på: "Ad a Zoom Meeting"

Ikke-navngivet - Møde

3.1. Hvis du ikke er logget på på Zoom klienten kan du blive bedt om at logge på

Indbakke - HEAB@kp.dk - Outlook

3.2. Tryk nu på: "Sign In with SSO"

Indbakke - HEAB@kp.dk - Outlook

3.3. Under "Sign in with SSO" skriver du: "kpdk" i dette felt (1) og trykker pår: "Continue" (2)

ScreenSteps – Google Chrome

3.4. Skriv dit KP brugernavn (1), adgangskode (2) og tryk: "Log på" (3)

4. Du kan nu rette dit møde til med titel, deltagere m.m.

Ikke-navngivet - Møde

Se her hvilke indstillinger du kan bruge: Afhold undervisning/møder med Zoom

5. Du kan kopiere linket og del det med andre deltagere, f.eks. de studerende, i Itslearning eller IntraPol (1), eller tryk: "Send" for at sende invitationen (2)

Henrik Abildgaard's Zoom Meeting - Møde

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

Send mig en email når nogen besvarer denne kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Afhold undervisning/møder med Zoom
Næste Vejledning Planlæg et Zoom webinar
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os