Vejledninger

Opret Zoom Workplace event/undervisning fra din Outlook kalender

Senest opdateret

1. Åbn kalenderen i Outlook kalender og marker tidspunkt(1) for oprettelse af Zoom Workplace event/undervisning. Vælg derefter "Nyt møde"(2)

2. Tryk nu på: "Ad a Zoom Meeting"

2.1. Hvis du ikke er logget på Zoom Workplace, åbner en boks hvor du skal trykke på "SSO"(1) og derfter "Sign In"(2)

2.2. Under "Enter your company domain" skriver du "kpdk"(1) og trykker på "Continue"(2)

3. Du kan nu rette din kalender invitation til med "Titel"(1), tilføje deltagere under "Obligatorisk"(2), og skrive en besked(3).

4. Du kan også kopiere linket(1) og dele det på andre platforme som f.eks. Itslearning. Tryk "Send"(2) når du er færdig.

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Deltag i Zoom Workplace event/undervisning
Næste Vejledning Zoom Webinar - oprette og opstart
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os