Zoom Workplace bruges til online events og online undervisning. Alle medarbejdere og studerende med KP login kan oprette Zoom events/undervisning med op til 300 deltagere.
- Ansatte med en udleveret KP computer har Zoom Workplace installeret.
- Er du studerende skal du selv installere Zoom Workplace på din computer.
Gå ind på kpdk.zoom.us og klik på "Download Client"
installationsprocessen for Mac OS er den samme som for Windows
1.3. Når boksen "The installation was successful" vises er installationen færdig og du kan gå videre til Login:
2.1. Åben Zoom Workplace og vælg "Sign in"
2.2. Vælg SSO:
2.3. Skriv "kpdk" (hvis det ikke allerede står der) og klik "Continue":
2.4. Skriv dit KP brugernavn (1) og tryk "Next". Indtast derefter din adgangskode(2) og klik på "Sign in", du vil herefter blive bedt om totrinsgodkendelse:
2.6. Zoom Workplace App'en starter op og er klar til brug:
3.1. Åben Zoom Workplace og vælg "Sign in with SSO":
3.2. Skriv "kpdk" (hvis det ikke allerede står der) og klik "Continue":
3.3. Zoom Workplace App'en starter op og er klar til brug:
4.1. Tryk på dine initialer/billede og vælg "Check for updates":
4.2. Hvis der ikke er en opdatering vises "You are up to date"(1). Hvis der er en opdatering vises "Update available!"(2). Tryk på "Install":
Bliv ved med at køre en "Check for updates" indtil meddelelsen "You are up to date" vises.
4.3. Zoom bliver nu opdateret og vil genåbne når processen er færdig.
FAQ fra vores Zoom leverandør om sikkerhed, du er sikker, når du bruger KPs Zoom.