Vejledninger

Tilføj og fjern deltagere til en chat

Opdateret Oct 19, 2020

Du kan fjerne eller tilføje en deltager til en chat.

Tilføj deltagere

Tryk på deltagerikonet (1) og vælg: "Tilføj personer" (2)

Vejledningsmøde | Microsoft Teams

Fremsøg nu den (1) eller de personer (2) du vil tilføje og tryk på navnet på personen eller gruppen

Vejledningsmøde | Microsoft Teams

Vælg nu hvor meget af chathistorikken de nye deltagere skal kunne se (3) og tryk på: "Tilføj" (4)

Vejledningsmøde | Microsoft Teams

Fjern deltagere

Tryk på deltagerikonet (1) og tryk på krydset ud for den person du vil fjerne (2)

Vejledningsmøde | Microsoft Teams

Vær opmærksom på at de fjernede personer vil kunne se chathistorikken fra den periode de var deltagere i chatten.

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

Send mig en email når nogen besvarer denne kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Fastgør chat
Næste Vejledning Opret målgrupper (Mærker)
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os