Vejledninger

Tilføj og fjern deltagere til en chat

Senest opdateret

Du kan fjerne eller tilføje en deltager til en chat.

Tilføj deltagere

Tryk på deltagerikonet, (1) og vælg "Tilføj personer" (2)

Vejledningsmøde | Microsoft Teams

Fremsøg nu den (1) eller de personer, (2) du vil tilføje, og tryk på navnet på personen eller gruppen

Vejledningsmøde | Microsoft Teams

Vælg nu, hvor meget af chathistorikken de nye deltagere skal kunne se (3), og tryk på "Tilføj" (4)

Du kan ikke medtage chathistorik for en 1-til-1 chat, når du tilføjer en ny deltager.

Vejledningsmøde | Microsoft Teams

Fjern deltagere

Tryk på deltagerikonet, (1) og tryk på krydset ud for den person, du vil fjerne (2)

Vejledningsmøde | Microsoft Teams

Vær opmærksom på, at de fjernede personer vil kunne se chathistorikken fra den periode, de var deltagere i chatten.

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Fastgør chat
Næste Vejledning Teams - rådgiverchat, SOC
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os