Vejledninger

Indberet arbejdstid for din medarbejder

Opdateret Sep 07, 2020

Som leder har du mulighed for at indberette arbejdstid eller fravær for din medarbejder, dette gøres på følgende måde.

Log på som din medarbejder

1. Klik på oversigt

2. Sæt flueben i "Enhed"

3. Vælg den medarbejder det drejer sig om

4. Klik på "Log på som bruger"

Udfyld hernæst timerne i skemaet

Klik på x'et ud for medarbejderens navn nederst i venstre hjørne og du har nu registreret timerne.

Godkend opgørelse for medarbejder og dig selv

1. Klik på "Oversigt" under fanen "Opgørelse"

2. Vælg "Enhed"

3. Klik på "Brugergodkend"

Klik "Ok" i boksen der kommer op og du har nu godkendt for medarbejderen.

Klik herefter på "Ledergodkend"

Klik "Ok" i boksen der kommer og din medarbejders mTIME er nu godkendt.

0 Kommentar

Tilføj kommentar

Send mig en email når nogen besvarer denne kommentar
Forrige Vejledning Træk en rapport over en medarbejderes projekttimer
Næste Vejledning Vejledning for undervisere og konsulenter
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os