Vejledninger

Hvordan laver jeg en kandidatrapport?

Senest opdateret

I denne vejledning kan du se, hvordan du i Emply kan lave en kandidatrapport med ansøgninger, CV m.m.

Gå til det jobopslag, hvor du skal lave en kandidatrapport. Du tilgår dit jobopslag enten via 'Rekruttering' i menuen (1) eller via 'Mine jobopslag' i dit dashboard (2):

  • Tryk på fanen "Kandidater":
  • Sæt flueben ud for den eller de kandidater, du ønsker at få en kandidatrapport på:
  • Tryk på knappen med de tre streger i proceslinjen, som dukker op:
  • Vælg 'Eksportér':

Nu kommer følgende pop-up vindue frem, hvor du skal vælge, hvilke informationer kandidatrapporten skal indeholde. Den foreslår i udgangspunktet at tage alle kandidatinformationer (1) og dokumenter med (2).

  • Hvis du ønsker at sortere i, hvilke informationer og dokumenter rapporten skal indeholde, tryk på pilen ud for hhv. 'Generel information' (3) og 'Dokumenter' (4)
  • Du har mulighed for at inkludere jobannoncen i rapporten. Aktivér i så fald knappen 'Medtag jobannonce' (5)
  • Når du har valgt indholdet for din kandidatrapport, tryk på knappen 'Eksportér' (6)

Nu genererer systemet en pdf-fil med en samlet kandidatrapport for de valgte kandidater.

  • Tryk på 'Download fil' og hent pdf-filen (1)
  • Du har også mulighed for at se en Demovisning af rapporten (2)

Du har nu oprettet og eksporteret en kandidatrapport.

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Ændring af stillingsbetegnelse
Næste Vejledning Hvordan opretter jeg et ansættelsesudvalg (Team) i Emply?
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os