Når du har sendt dit jobopslag til godkendelse, er det tid til at oprette dit ansættelsesudvalg. Det gør du ligeledes i Emply, og bemærk - I Emply kaldes ansættelsesudvalg for team.
Den projektleder og kontaktperson, du tidligere har angivet under "Jobdetaljer", bliver automatisk tilføjet som en del af ansættelsesudvalget.
- Tryk enten på "Tilføj teammedlem" (1) eller på fanen 'Team' (2) for at tilføje flere ansættelsesudvalgsmedlemmer:
- Tryk igen på "Tilføj teammedlem":
- Stil dig i feltet 'Tilføj bruger' og tilføj navnene på de medarbejdere, der skal være i ansættelsesudvalget ved at begynde at skrive navnet og vælge det, når det kommer frem. Sørg for at vælge alle navnene på ansættelsesudvalget.
- Markér knappen "Send besked" for at få åbnet en mailskabelon, så du kan sende en besked til medlemmerne om, at de er blevet tilknyttet som ansættelsesudvalgsmedlem.
- Klik på "Gem".
Når du har trykket "Gem", får du en ny pop-up, hvor du kan vælge en mailskabelon, der skal sendes til ansættelsesudvalget.
1. Vælg skabelonen "1. KP ansatte - Tilknyttet som medlem af ansættelsesudvalg".
Skal I tilføje eksterne medlemmer til ansættelsesudvalget?
Skal der tilføjes eksterne medlemmer, som ikke er ansat på KP, skal du kontakte HR ([email protected]) for at få dem oprettet i Emply. Når HR har oprettet dem, kan du efterfølgende tilføje dem på samme måde som med interne medlemmer. VIGTIGT: Eksterne medlemmer skal i stedet have mailskabelon 2: '2. Eksterne (Ikke KP ansatte) - Tilknyttet som medlem af ansættelsesudvalg', da de skal have et eksternt link uden om SSO.
- Nu åbnes mailskabelonen, og hvis du trykker på knappen 'DEMO' kan du se, hvordan mailen vil se ud ved afsendelse med flettefletterne udfyldt. I mailen er der direkte link til stillingen i Emply samt link til vejledning til hvordan man rangerer kandidater i Emply.
- Tryk herefter på 'Send'
Du har nu tilføjet ansættelsesudvalg (Team) og sendt mail med link til stillingen i Emply.
0 Kommentarer
Tilføj kommentar