Vejledninger

Hvordan ændrer jeg om en timelærer skal være på maillister (for It-service medarbejdere)

Opdateret

Denne vejledning henvender sig til medarbejdere i It-service.

Hvis du som leder har brug for at indmelde ændringer til, om dine timelærere skal være på alle_ansatte_afdeling og alle_undervisere-maillister, så skal du bruge denne formular.

Vejledningen tager udgangspunkt i, at du befinder dig på forsiden/dashboardet af Emply.

Find medarbejderen, du vil ændre

Tryk på luppen

Skriv navnet på den medarbejder, du søger, og vælg medarbejderen i listen

Rediger medarbejderens stamoplysninger

Tryk på 'blyanten' for at redigere medarbejderens oplysninger.

Bemærk at det skal være en timelærer (ansættelsesvilkår 'timelønnet' og stillingsbetegnelse 'timelærer'), da feltet, du skal redigere, ellers ikke er synligt.

 

Du skal nu markere med 'ja' eller 'nej' om timelæreren skal være på maillisterne.

Tryk på 'Gem'

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Upload af dokumenter til personalesag
Næste Vejledning Overenskomstbestemt seniorbonus
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os