Vejledninger

Tilføj fælles postkasse i webmail

Senest opdateret

Dette er en vejledning til at tilføje postkasser til din Microsoft 365 konto. (Webmail) så du har adgang til denne postkasse via webmail. Du har ikke automatisk adgang når det er opsat i Outlook på PC'en, men skal gøres særskilt for webmail.

1. Åbn din webmail med dit KP brugernavn og gå til Outlook

Du kan se her hvordan du logger på office.com med et andet brugernavn: Log på en webside i "Privat" / "Inkognito" tilstand

Hvis du har problemer med at logge på med dit kp.dk brugernavn:

2. Når Outlook åbner, hø-klik på: "Mapper" og vælg: "Tilføj delt mappe"
  1. Højreklik på: "Mapper"
  2. Vælg: "Tilføj delt mappe"
3. Indtast navnet på postkassen i feltet
Indtast navnet på postkassen i feltet
4. Vælg den ønskede postkasse
Vælg den ønskede postkasse
5. Tryk på "tilføj"
Tryk på "tilføj"
6. Din nye postkasse er nu tilgængelig - tryk på den lille pil for at se indbakken, kladder, sendt m.m.
Din nye postkasse ligger nu her - tryk på den lille pil for at se indbakken
7. Hvis du ikke har adgang til postkassen får du denne meddelelse når du forsøger at åbne den
Hvis du ikke har adgang til postkassen får du denne meddelelse når du forsøger at åbne den

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Tilføj fælles postkasser i Outlook
Næste Vejledning Opret regler på en fælles postkasse
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os