Vejledninger

Tilføj fælles postkasse i webmail

Senest opdateret

Dette er en vejledning til at tilføje postkasser til din Microsoft 365 konto. (Webmail) så du har adgang til denne postkasse via webmail. Du har ikke automatisk adgang når det er opsat i Outlook på PC'en, men skal gøres særskilt for webmail.

Expand or collapse content 1. Åbn din webmail med dit KP brugernavn og gå til Outlook

Du kan se her hvordan du logger på office.com med et andet brugernavn: Log på en webside i "Privat" / "Inkognito" tilstand

Hvis du har problemer med at logge på med dit kp.dk brugernavn:

Expand or collapse content 2. Når Outlook åbner, hø-klik på: "Mapper" og vælg: "Tilføj delt mappe"
  1. Højreklik på: "Mapper"
  2. Vælg: "Tilføj delt mappe"
Expand or collapse content 3. Indtast navnet på postkassen i feltet
Indtast navnet på postkassen i feltet
Expand or collapse content 4. Vælg den ønskede postkasse
Vælg den ønskede postkasse
Expand or collapse content 5. Tryk på "tilføj"
Tryk på "tilføj"
Expand or collapse content 6. Din nye postkasse er nu tilgængelig - tryk på den lille pil for at se indbakken, kladder, sendt m.m.
Din nye postkasse ligger nu her - tryk på den lille pil for at se indbakken
Expand or collapse content 7. Hvis du ikke har adgang til postkassen får du denne meddelelse når du forsøger at åbne den
Hvis du ikke har adgang til postkassen får du denne meddelelse når du forsøger at åbne den
Expand or collapse content 8. Vælg afsender postkasse ved afsendelse af post

For at få muligheden for at vælge hvilken afsender du ønsker at bruge når du skal sende en mail, skal du vælge "Indstillinger"(1) og sætte hak i "Vis Fra"(2)

Så får du mulighed for at vælge hvilken postkasse du vil sende fra ved at trykke på "pilen"(3)

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Tilføj fælles postkasser i Outlook
Næste Vejledning Opret regler på en fælles postkasse
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os