Dette er en vejledning til at tilføje postkasser til din Microsoft 365 konto. (Webmail) så du har adgang til denne postkasse via webmail. Du har ikke automatisk adgang når det er opsat i Outlook på PC'en, men skal gøres særskilt for webmail.
- Højreklik på: "Mapper"
- Vælg: "Tilføj delt mappe"
![](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/007/015/550/original/511acd3d-e328-4a55-b738-60dda9323c64.png)
![Vælg den ønskede postkasse](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/002/153/424/original/28ab835d-bc19-476e-811d-3bfed3ec6c4c.png)
![Tryk på "tilføj"](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/002/153/417/original/4aac3779-1dfa-4409-837b-b1d3333e7de6.png)
![Din nye postkasse ligger nu her - tryk på den lille pil for at se indbakken](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/002/153/426/original/88e0ed82-2b24-4cbf-b203-9bdb5d4b12ab.png)
![Hvis du ikke har adgang til postkassen får du denne meddelelse når du forsøger at åbne den](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/002/153/419/original/9061b279-c0ff-4f52-bf9e-1468903676bc.png)
0 Kommentarer
Tilføj kommentar