Vejledninger

Opret et autosvar på fælles postkasse via Office365 (webmail)

Opdateret Dec 18, 2019

Log på din Office 365 (webmail) med dit KP brugernavn og følg denne simple vejledning til at sætte autosvar på postkasser, som ikke er din medarbejderpostkasse.

1. Åbn din webmail med dit KP brugernavnog gå til Outlook

Hvis du har problemer med at logge på med dit kp.dk brugernavn

Du kan se her hvordan du logger på office.com med et andet brugernavn: Log på Office 365 med et andet brugernavn

2. Tryk på dit navn i øverste højre hjørne og vælg: "Åbn en anden postkasse"
Tryk på dit navn i øverste højre hjørne
  1. Klik på dit navn
  2. Klik herefter på: "åbn en anden postkasse"
3. Tast postkassens navn i det felt der dukker op. Klik på postkassens navn og vælg "Åbn"
Tast postkassens navn i dette felt
  1. Skriv navnet på postkassen her og klik på navnet når det rigtige navn fremkommer
  2. Klik herefter på: "Åbn"

5. Tryk nu på tandhjulet (1) og vælg (2) Vælg alle Outlook indstillinger

Nu har du åbnet postkassen i din webmail, tryk på "Indstillinger"

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

Send mig en email når nogen besvarer denne kommentar
Forrige Vejledning Opret regler på en fælles postkasse
Næste Vejledning Send sikker mail fra fælles postkasse i Outlook
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os