Vejledninger

Opret et autosvar på fælles postkasse via Office365 (webmail)

Senest opdateret

Log på din Office 365 (webmail) med dit KP brugernavn og følg denne simple vejledning til at sætte autosvar på postkasser, som ikke er din medarbejderpostkasse.

Expand or collapse content 1. Åbn din webmail med dit KP brugernavnog gå til Outlook

Hvis du har problemer med at logge på med dit kp.dk brugernavn

Du kan se her hvordan du logger på office.com med et andet brugernavn: Log på en webside i "Privat" / "Inkognito" tilstand

Expand or collapse content 2. Tryk på dit navn i øverste højre hjørne (1) og vælg: "Åbn en anden postkasse" (29
Tryk på dit navn i øverste højre hjørne
Expand or collapse content 3. Tast postkassens navn i det felt der dukker op (1). Klik på postkassens navn og vælg "Åbn" (2)
Tast postkassens navn i dette felt
Expand or collapse content 4. Postkassen åbner nu i en anden fane i browseren
Expand or collapse content 5. Tryk nu på tandhjulet (1) og vælg:  "Vælg alle Outlook indstillinger" (2)
Nu har du åbnet postkassen i din webmail, tryk på "Indstillinger"
Expand or collapse content 6. Tryk på: "Autosvar"
Vælg "Angiv automatiske svar"
Expand or collapse content 7. Du aktivere og opsætte et autosvar. Husk at afslutte ved at trykke på: "Gem"
Du kan nu opsætte et autosvar
Expand or collapse content 8. Du har nu opsat et autosvar på din afdelings/funktionspostkasse

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Opret regler på en fælles postkasse
Næste Vejledning Send fra sikker-mail postkasser i Outlook
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os