Der kan oprettes regler for en fælles postkasse men det kan kun gøres fra Office365 (webmail)
![](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/001/799/962/original/4ddd7bc0-81f0-4552-9ccf-40485c7a653e.png)
![](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/001/799/956/original/591d4471-3f20-4739-81ba-727dbb079294.png)
- Klik på tandhjulet
- Skriv: "Regler" i søgefeltet
- Klik på: "Regler for indbakke"
![](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/001/799/958/original/cd1550ad-e681-47fd-a3c5-f73440858896.png)
![](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/001/799/954/original/cfb948e0-8695-46d3-a770-54a4e6593c37.png)
- Giv reglen et navn
- Vælg fra rullepanelet hvilke betingelser der skal være til stede for at reglen træder i kraft
- Vælg fra rullepanelet hvilken handling der skal udføres
- Hvis der er oprettet en regel tidligere skal fluebenet her fjernes, ellers vil handlingen ikke blive udført
- Afslut for et gemme og eksekvere reglen
![](https://media.screensteps.com/image_assets/assets/001/799/968/original/b54e09d6-fdcd-4fe0-b2e2-7cfc388adac1.png)
0 Kommentarer
Tilføj kommentar