Vejledninger

Opsætning af stedfortræder adgang på en postkasse

Senest opdateret

Her kan du se hvordan du giver adgang til din mail og kalender.

Expand or collapse content 1. Åbn Outlook og klik på: "Filer"
Expand or collapse content 2. Klik på: "Kontoindstillinger" og vælg undermenuen: "Stedfortræderadgang"
  1. Klik på: "Kontoindstillinger"
  2. Vælg undermenuen: "Stedfortræderadgang"
Expand or collapse content 3. Klik på: "Tilføj"
Expand or collapse content 4. Fremsøg den der skal have stedfortræderadgang og klik på: "Tilføj"
  1. Søg medarbejderen frem her
  2. Klik på den medarbejder der skal have stedfortræderadgang
  3. Klik på: "Tilføj"
  4. Klik nu: "OK"
Expand or collapse content 5. Vælg hvilke rettigheder stedfortræderen skal have og afslut med "OK"

1.     Vælg fra rullepanelerne hvilke rettigheder stedfortræderen skal have for:
        Kalender
       Opgaver
       Indbakke
       Kontakter
       Noter
2.     Vælg om stedfortræderen skal have en meddelelse og hvad tilladelserne betyder
3.     Vælg om stedfortræderen kan se mine private elementer
4     Afslut ved at klikke på: "OK"

Expand or collapse content 6. Vælg hvad der skal ske med indkommende mødemeddelelser og svar og klik på: "OK"
  1. Det anbefales at vælge at markere her
  2. Klik: "OK" for at afslutte
Expand or collapse content 7. Stedfortræder adgangen er nu sat op

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Fremsøg og vedhæft filer fra Teams til mail i Outlook vha. AxPoint
Næste Vejledning Fjern autoudførelse til kontaktforslag i Outlook
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os