Vejledninger

Opsætning af stedfortræder adgang på en postkasse

Senest opdateret

Her kan du se hvordan du giver adgang til din mail og kalender.

1. Åbn Outlook og klik på: "Filer"
2. Klik på: "Kontoindstillinger" og vælg undermenuen: "Stedfortræderadgang"
  1. Klik på: "Kontoindstillinger"
  2. Vælg undermenuen: "Stedfortræderadgang"
3. Klik på: "Tilføj"
4. Fremsøg den der skal have stedfortræderadgang og klik på: "Tilføj"
  1. Søg medarbejderen frem her
  2. Klik på den medarbejder der skal have stedfortræderadgang
  3. Klik på: "Tilføj"
  4. Klik nu: "OK"
5. Vælg hvilke rettigheder stedfortræderen skal have og afslut med "OK"

1.     Vælg fra rullepanelerne hvilke rettigheder stedfortræderen skal have for:
        Kalender
       Opgaver
       Indbakke
       Kontakter
       Noter
2.     Vælg om stedfortræderen skal have en meddelelse og hvad tilladelserne betyder
3.     Vælg om stedfortræderen kan se mine private elementer
4     Afslut ved at klikke på: "OK"

6. Vælg hvad der skal ske med indkommende mødemeddelelser og svar og klik på: "OK"
  1. Det anbefales at vælge at markere her
  2. Klik: "OK" for at afslutte
7. Stedfortræder adgangen er nu sat op

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Forrige Vejledning Fremsøg og vedhæft filer fra Teams til mail i Outlook vha. AxPoint
Næste Vejledning Fjern autoudførelse til kontaktforslag i Outlook
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os