Vejledninger

Opsætning af stedfortræder adgang på en postkasse

Opdateret Jul 10, 2019

Opsætning af stedfortræder adgang er en af de ting der ikke overføres ved overgangen til KP mail.

Her kan du se hvordan du giver adgang til din mail og kalender.

1. Åbn Outlook og klik på: "Filer"

2. Klik nu på: "Kontoindstillinger" og vælg undermenuen: "Stedfortræderadgang"

  1. Klik på: "Kontoindstillinger"
  2. Vælg undermenuen: "Stedfortræderadgang"

3. Klik nu på: "Tilføj"

4. Fremsøg den der skal have stedfortræderadgang og klik på: "Tilføj"

  1. Søg medarbejderen frem her
  2. Klik nu på den medarbejder der skal have stedfortræderadgang
  3. Klik på: "Tilføj"
  4. Klik nu: "OK"

5. Vælg nu hvilke rettigheder stedfortræderen skal have og afslut med "OK"

1.     Vælg nu fra rullepanelerne hvilke rettigheder stedfortræderen skal have for:
        Kalender
       Opgaver
       Indbakke
       Kontakter
       Noter
2.     Vælg nu om stedfortræderen skal have en meddelelse og hvad tilladelserne betyder
3.     Vælg om stedfortræderen kan se mine private elementer
4     Afslut ved at klikke på: "OK"

6. Vælg nu hvad der skal ske med indkommende mødemeddelelser og svar og klik på: "OK"

  1. Det anbefales at vælge at markere her
  2. Klik nu: "OK" for at afslutte

7. Stedfortræder adgangen er nu sat op

0 Kommentarer

Tilføj kommentar

Send mig en email når nogen besvarer denne kommentar
Forrige Vejledning Send flere filer fra Teams i Outlook Webmail
Næste Vejledning Fjern autoudførelse til kontaktforslag i Outlook
Mangler du stadig hjælp? Kontakt os