Denne vejledning viser hvordan man tilføjer deltagere til et rum. Som udgangspunkt skal brugere ikke tilføjes manuelt til rum - studerende tildeles automatisk og undervisere har selv mulighed for at tilmelde sig rum på deres uddannelse - men der kan opstå undtagelser.
Denne vejledning gennemgår vi:
1. Tilføj en enkel deltager til rum
1.1. Find det rum du vil tilføje en deltager til. Klik på 'Mere' (1), herefter 'Deltagere' (2) og dernæst 'Tilføj' (3)

2. Tilføj flere deltagere til rum
2.1. Hvis der skal tilføjes mange deltagere til et rum på én gang kan denne metode benyttes i stedet. Klik på 'Find hieraki' (1)

2.2. Vælg fanebladet 'Søg' (1), skriv den organisation deltagerne findes i fx uddannelsen (2), klik på 'Søg' (3), find den organisation hvor deltagerne findes og klik på 'Vælg' (5)

3. Fjern deltagere fra rum
Har du brug for hjælp?
Du kan altid få hjælp af Basen ved at oprette en sag på basen.kp.dk.
Du kan finde yderligere hjælp og vejledning på KP Intra (kræver KP-login).
Derudover kan du få hjælp og sparring hver tirsdag kl. 9-10 til itslearning spørgetime, og hver torsdag kl. 11.45-12.45 til Teams- og itslearning spørgetime. Find link til spørgetimerne her (i sidemenuen til højre).
0 Kommentarer
Tilføj kommentar